Rotonde>>Rotonde>>Rotonde - Reisverslag uit Pézenas, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Rotonde>>Rotonde>>Rotonde - Reisverslag uit Pézenas, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Rotonde>>Rotonde>>Rotonde

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

27 Mei 2014 | Frankrijk, Pézenas

Rotonde>>Rotonde>>Rotonde !!!
Gister avond niets bijzonders meer op de camping, alleen dat Jan en Nelleke nog even een wipje gemaakt hebben!!!!.van morgen om 6.45 vertrokken. In Sommieres na ± 40km route baree midden in de stad en hier was voor ons geen doorkomen aan, dus de omleiding maar gevolgd. Bij een terrasje koffie en de Boulanger op gezocht zoals elke morgen standaard. Er zijn geen klimmen van betekenis meer maar nu speld de Mistral ons partner en dat zal zo blijven tot de camping!!pfffffffffff.
In Castries een mooi aquaduct nog een over blijfsel van de Romeinen. Wij hebben inmiddels het departement Garde verlaten en komen nu in 34 Herault. Voor onze trouwe volgers een vragen spel wie maakt de foto bij de spiegel?????????????. Zoals de titel vermeld komen wij bij de grote steden Jacou en Montpellier tientallen ja tientalen rotondes tegen versierd met van alles en nog wat. Ook hebben ze geprobeerd fietspaden aan te leggen die soms overgaan in voetpad of lopen zomaar in het niets. Wij hebben dan ook maar besloten gewoon op de weg te blijven. Ondanks de straffe wind om 14.15 uur en 116km op de teller zijn wij nu op de camping in Pezenas voor ons een bekende van eerdere ritten naar Spanje. Groetje van ons alle de rest volgt morgen.

• 27 Mei 2014 - 18:19

Marij:

jongens en nel nog drie dagen en dan zit het er weer op de klus is weer geklaart toppers dat zijn jullie geniet er nog van de laatste de drie dagen gr.marij

• 27 Mei 2014 - 18:41

Fred:

Nou nou Frans dat heb jij weer na een hele dag fietsen hoor jij het piepen van Jan en Nel haha
    Jan heeft waarschijnlijk nog genoeg energie om nel door te smeren dus die moet je morgen gewoon meer bagage op zn fiets binden.

Jullie zijn al een heel end op weg en de eind streep komt steeds dichter bij helemaal super.
    Wij gaan langzaam aan ook de tassen inpakken en ons klaar maken om ook jullie kant op te komen.

Ik wens jullie morgen een goede rit en laat Jan en Nel vanavond in een aparte tent slapen, jullie hebben je nachtrust hard nodig voor de laatste loodjes.

Groeten uit Delft.

• 27 Mei 2014 - 19:47

Wilga En Jan Philipse:

Erg leuk om te lezen! En Jan en Nelleke, jullie kunnen trots zijn op Dennis, net zo'n slavendrijver als z'n vader :-P (kortom een waardig vervanger).

• 27 Mei 2014 - 20:17

Kees En Carla:

het is toch weer een prestatie om deze rit per fiets te maken maar jullie kanjers doen het toch maar mede geholpen door een goede kok natuurlijk
    hier is het wat minder weer vandaag maar wordt beter aan het eind van de week
    zal marij met een zonnetje op halen hoor .
    voor de laatste lootjes veel sucses en laat de wind achter jullie

• 27 Mei 2014 - 20:17

Kees En Carla:

hier is het wat minder weer vandaag maar wordt beter aan het eind van de week
    zal marij met een zonnetje op halen hoor .
    voor de laatste lootjes veel sucses en laat de wind achter jullie

• 28 Mei 2014 - 08:17

Toon Arends:

ik vind het een hele prestatie dat jullie dit op de fiets zo maar naar spanje rijden. ik ben meerdere keren naar spanje gereden op de motor. had erg veel last van zadel pijn .probeer ook een fiets zadel op mijn motor. .wens jullie veel fiets plezier voor de laatste paar dagen. groetjes toon arends helmond

• 28 Mei 2014 - 08:55

Linda:

Hééééé Lekkere ouwe koekenbakker!

Samen ff de tentstokkies buiten gezet lees ik haha stelletje wip wappers. Wat een prestatiedrang zeg.
    (Advies voor Frans; Pas op voor de trapeze act van Jan en Nelleke. Tentje misschien iets verder weg zetten)

Buiten deze fysieke inspanning ben ik natuurlijk hartstikke trots op de fietskilometertjes die je al hebt gemaakt. Grote klasse! Natuurlijk ook respect voor Nelleke die toch maar weer goed voor jullie zorgt onderweg. Die Captur rijdt vast beter op de lange afstand als jij, dus chapeau Nelleke!

Nog ff doorzetten en dan tijd voor ontspanning. Sterker door strijd hé vriend
    Groeten van je Rottûrdamse vriendin