Oude bekende wegen !!! - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Oude bekende wegen !!! - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Oude bekende wegen !!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

28 Mei 2014 | Frankrijk, Bizanet

Oude bekende wegen !!!
Gister avond even door het oude gedeelte van Pezenas gewandeld en ook nog wat ge eten.
Op de camping op het terras nog een koffie genomen en toen lekker gaan slapen.
Van morgen vroeg vertrokken ondanks de korte rit, ja het schema zit er al goed in wat de eerste dagen een uur duurde is nu in een half uur gepiept. Onze route van af Capestang waar wij lang het canal midi komen is de route Amsterdam>>Barcelona die wij al eens deden tot L’Estertit.
Hier in Capestang gaan wij over in het departement 11 Aude en om in het ritme te blijven nemen wij ook hier maar ons terrasje voor de koffie. Onder weg de oranjeploeg van van Gaal ook nog bezig gezien met wat bij klussen. Zoals gezegd een kort ritje dus ook een kort verslagje
Wij weten niet elke dag het papier vol te krijgen. Dus na 78km op de camping waar wij lekker van het zonnetje genieten en zo meteen de wifi gaan gebruiken voor het verslag en de foto’s te plaatsen.
Groetjes en tot morgen.

• 28 Mei 2014 - 20:51

Hank Van Beek:

hoe ver nog ziet er gezellig uit het weer is beter dan hier

• 28 Mei 2014 - 21:07

Marja:

Nou jongens, het zit er alweer bijna op. Aan de foto's te zien en jullie prachtige verhalen hebben jullie er weer van genoten. Over 2 dagen zitten jullie weer op jullie eigen plekkie met de beentjes omhoog en komen de verhalen onder het genot van een flesje whiskey. Nog ffies en dan komen we jullie lekker pesten en luister ik graag onder het genot van een flesje rose naar jullie reisverhaal. Voor straks.......trust.
    Dikke kussssss

• 28 Mei 2014 - 21:24

Rob:

Hallo ouwe wipkip ben ik net thuis en zit jullie verslag te lezen van gister.
    Nou nog energie genoeg zo te lezen,maar jullie laatste dagen komen er aan van deze reis.
    Ik mag wel zeggen klasse jullie hebben het weer geflikt!
    Ook wij gaan pakken en ik zie jullie maandag!
    gr. van uit nat Spijkcity

• 29 Mei 2014 - 11:26

Bertus En Marja:

Hallo kanjers, hier een bericht uit oud-Beijerland.
    We zijn ook 3 weken op vakantie geweest met de camper, daarom deze late reactie.
    Geweldig dat jullie haast bij het einddoel zijn, weer een hele prestatie.
    Genieten jullie maar van de inspanningen van de afgelopen weken.
    Geweldige rit die jullie achter de rug hebben.ook Nel heeft weer goed voor jullie gezorgd.
    Veel premier in Spanje en neem een neut van ons.
    Groeten en tot ziens.
    Bertus en Marja