ik ben er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Frans Berlo - WaarBenJij.nu ik ben er helemaal klaar voor - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

ik ben er helemaal klaar voor

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

05 Mei 2014 | Nederland, Helmond

Af gelopen wekend was voor mij Frans de ultieme test met de benodigde bepakking op de fiets. Zaterdag van Helmond naar Delft en Zondag terug 270 km.
met een totaal van 5132 training’s km van af Januari tot nu 5 Mei
(komen er nog wel enkele bij voor vertrek)
kan ik op 16 Mei wat km betreft met een gerust hart aan onze tour beginnen.


  • 05 Mei 2014 - 17:31

    Gerard Hendriks:

    Frans, Ik wens je een voorspoedige reis met goed fietsweer samen met je maat Jan en ploegleidster
    Nelleke. Veel succes!!


  • 06 Mei 2014 - 19:42

    Rens Mudde:

    Hoi jan het is bijna zover ik wens jullie een goede reis zet hen op

  • 13 Mei 2014 - 18:41

    Marja:

    Lieve toppertjes,
    nog 3 nachtjes en dan gaan jullie weer het avontuur tegemoet.
    Jullie gaan gewoon weer een topprestatie leveren.
    Morgen mn schone broer en schone zus gedag zeggen onder het genot van een hapje en drankje.
    Het afscheid zal wel weer janken worden hihi....maar zien elkaar over 2 weken in L'Estartit.....proost!!
    Ga ervan genieten.
    Dikke kus. Marja

  • 15 Mei 2014 - 12:35

    Toon Arends:

    frans jan en nel ik hoop dat jullie een fijne reis hebben en kunnen genieten van het mooie weer onderweg ga jullie volgen op de pc je klus maatje toon

  • 16 Mei 2014 - 07:20

    Marja:

    Nou dappere dodo's, vandaag is de grote dag.
    In de pedalen op weg naar Spanje. De weergoden zijn goed gestemd en hoop voor jullie dat dat zo blijft.
    Heel veel plezier op de 1ste dag.
    Dikke kus.
    Mar

  • 16 Mei 2014 - 10:37

    Rob,natas En Kikker:

    Lief 3tal,
    vandaag de grote dag. Als het goed is liggen er nu al wat
    kilometers achter jullie. In ieder geval hebben jullie voor
    nu perfect fietsweer
    zet em op . We zijn weer trots op jullie

  • 16 Mei 2014 - 11:15

    Nico Van 't Hof:

    Beste Frans, Jan en Nel,

    Goede reis en veel plezier met mooi weer gewenst. Ik zie jullie over twee weken op de camping.

    Groeten,

    Nico

  • 16 Mei 2014 - 13:09

    Henk:

    Succes met je rit ik hoop op prachtig weer voor je. groetjes Henk en Ria

  • 16 Mei 2014 - 14:41

    Fred:

    Hoi Frans,Nel en Janneman ik wens jullie suc6 met deze spannende rit.
    Helaas kon ik dit jaar weer niet mee omdat ik morgen naar de tandarts moet.

    Er komt een tijd dat het me lukt om mee te gaan maar voor nu wens ik jullie een hele goede rit en een
    fantastische 2 weken.

    ik spreek jullie laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Groeten fred

  • 16 Mei 2014 - 14:53

    Tiny:

    Hallo lieffies heel veel succes vandaag ma en ik wilde graag mee maar ma die fiets is gestolen dus ging het hele feest niet door dikke kus voor allemaal tien en ma

  • 16 Mei 2014 - 16:07

    Marij:

    frans jan nelleke ik hoop dat de eerste dag goed verlopen is de kop is er af geniet van het mooj weer groetjes marij

  • 16 Mei 2014 - 17:33

    Dick En Anja:

    Hoi Jan en reisgenoten,
    Wat een topdag om te starten. Zo... ik heb vanavond een beetje rust nu jij heerlijk aan het ploeteren bent.
    Groetjes Anja (vrijdag groep)

  • 16 Mei 2014 - 20:15

    Yvonne V.d. Kruissen:

    Ik wens jullie een hele fijne tocht samen!
    Groetjes,
    Yvonne v.d. Kruissen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 760
Totaal aantal bezoekers 16141

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 30 Mei 2014

fietstocht naar L'Estartit Spanje

Landen bezocht: