De kop is er af!!!!!! - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Frans Berlo - WaarBenJij.nu De kop is er af!!!!!! - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

De kop is er af!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 Mei 2014 | Nederland, Eijsden

De kop is er af !!
Na het afscheid nemen in Helmond van de familie zijn we om 9 uur vertrokken,
Het weer was ons goed gezind maar voor alle zekerheid toch maar de beenwarmers en jack met lange mouwen aangedaan.
De rit tot Thorn liep gesmeerd wind van achter dit zou de hele rit zo blijven.
In Thorn het witte dorp genaamd op terras lekker koffie gedronken hier na de grens over Belgie in regio Vlaams gewest met een schitterend fietspad langs de Maas in Heppeneert hebben we onze lunch genomen (gewoon enkele sneetjes brood met kaas en koffie) na ± 80km komen we langs de zuid Willemsvaart naar Maastricht om vervolgens weer langs de Maas uit te komen die we volgen en
Zien de bekende Romeinse boog brug en een stukje verder her Gouvernement’s huis in alle andere provincies heet dat provinciehuis maar ja dit is Limburg.
De Maas verder volgend komen we na 102 km aan op camping Ooster Driessen in Oost Maarland, waar Nelleke zoals ons bekend het natje en het droogje al weer klaar had staan.
Na onze bekende vaste rituelen van tent opzetten en douchen zijn we begonnen met het klaar maken van ons dineer farfalla met Bolognese pasta saus en gemengde sla.
Verder wil ik het hier bij laten voor vandaag na 102km. de rest in het verslag van morgen zo nodig.
Groetjes en tot morgen.

  • 16 Mei 2014 - 21:26

    Edwin Scheenloop:

    Jan,

    Ik heb je niet meer kunnen spreken, maar ik wil je nog bedanken voor je inzet de afgelopen twee weken. Ik zie dat jullie al gestart zijn, dus heel veel fietsplezier en een goede vakantie toegewenst.

    Edwin

  • 16 Mei 2014 - 21:32

    Ad En Anita:

    Hoi Jan en Frans,
    Een goed begin is het halve werk, zet 'm op boys.
    Grtjs van ons op "Les Medes

  • 17 Mei 2014 - 07:58

    Rob V.d.Giessen:

    goede morgen

    Wat een begin jullie treffen het wel met het weer het word alleen maar warmer.
    Nou veel plezier en ik blijf jullie volgen waar ik ook ben in Europa.

    Bon Route.

  • 17 Mei 2014 - 08:50

    Monique & Han En Kids:

    Hallo jullie drietjes,

    IDD de kop is eraf en ook voor de mooie verslagen en foto's, die wij thuisblijvers met smart iedere avond met veel plezier zullen gaan lezen.

    Goede trapreis verder en tot horens.

    Monique

  • 17 Mei 2014 - 08:54

    Rens Mudde:

    Goed gedaan mannen en dame natuurlijk lekker weertje ik hoop dat het zo blijft zethemop gr rens

  • 17 Mei 2014 - 10:24

    Johan Stout:

    Ha die Jan,

    Heb je van de week nog even gesproken. Wens jullie de komende weken veel fietsplezier.
    En dat jullie het eindpunt in goede gezondheid mogen halen. Blijf je (jullie) volgen.

  • 17 Mei 2014 - 11:10

    Mariska Remis ( Vriendin Mark En Carin):

    Vanuit Hoogvliet wil ik jullie heeeel veel succes wensen. Mooi weer en een goede reis. Ik ga jullie volgen. Toi toi toi. Zet 'm op!!!
    Groetjes mariska en fam. ( vriendin van mark en carin)

  • 17 Mei 2014 - 15:57

    Kees En Carla Schigt:

    Een hele goede start zou ik zo zeggen toppie bofkonten en het weer blijft zo met jullie mee reizen heerlijk toch enne zet um op he!!

    groetjes Kees en Car

  • 17 Mei 2014 - 18:50

    Gerrit & Carla:

    Ha die Frans jammer dat ik je vertrek niet kon meemaken moest helaas bij ons Peggy zijn ,maar ieder geval veel suc6 met de reis ,ik volg jullie wel op fcbook en de Pc.groetjes Gerrit Carla.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 16154

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 30 Mei 2014

fietstocht naar L'Estartit Spanje

Landen bezocht: