Door de vuilniswagen gewekt !!! - Reisverslag uit Claudon, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Door de vuilniswagen gewekt !!! - Reisverslag uit Claudon, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Door de vuilniswagen gewekt !!!

Door: Frans / Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Frans

20 Mei 2014 | Frankrijk, Claudon

Door de vuilniswagen gewekt !!!!
Is het niet de avond herrie dan wel de ochtend herrie !!
Van morgen Dinsdag om 5.15 de vuilniswagen die de slaap verstoord met en hels kabaal allemaal vroeg wakker dus dan maar opstaan zodoende om 6.30 uur aan het rijden is het ook nog rustig op de weg. Wij zitten nog in de regio Lotharingen en komen nu in het departement 54 Meurthe Mosselle dit om een beetje aan te geven waar wij rijden.
Onze eerste stop is in Luneville voor de koffie op een terrasje, de croissantjes met coco hadden toen al ingeslagen. Zoals eerder vermeld het is hier niets vlak het blijft maar op en neer gaan echter zonder windmolens dat valt op maar de wind en ook van voren het zal niet anders.
Ik Frans heb het geluk dat Jan een brede rug heeft dus zit ik daar ook regel matig achter.
Onder weg ook nog van stalen ros willen wisselen maar deze kwam geen meter verder dus zijn wij bij de onze gebleven. Het wordt een cliché maar toch ons ontbijt/lunch gaan zoals altijd op een bankje of dergelijks langs de weg voor ons geen probleem.
In Charmes gaan wij over in het departement 88 Vosges ik blijf ze benoemen tot in Spanje.
Het zonnetje was vandaag ook weer van de partij en door al dat zwoegen en zweten nemen wij een verkoeling dan is zo een fontein een uitkomst. Verder is de rit goed verlopene en zij wij nu op de camping in Claudon met 116 km op de teller. Groetjes en tot morgen.

Op de camping in Claudon is het leuk toeven heerlijke natuur en alles over de kunst te vinden de eigenaars zijn kunstenaars je kunt hier ook workshops volgen, zeer interessant is ook de Leistenen cirkel die positieve energie uit straalt (nu hopen we dat dit ook van nacht door werkt 1 nachtje zonder gesnurk van ons drieen hihihi)
Groetjes en tot morgen Nelleke.

• 21 Mei 2014 - 06:11

Marja:

Bonjour, ca va? .
    Lekker geslapen door al het gesnurk heen.?
    Op dat stalen ros van de foto wil ik ook wel met jullie mee hoor....dat hou ik wel vol.
    Ik hoop dat de vooruitzichten voor het weer goed blijven....wij hebben gisteren wel een plens gehad.
    Nou jongens, huppekee...weer op de pedalen. Op zn tijd ff een break voor een croissant de chocolat et un cafe au lait avec sucre.
    Bon voyage et a bientot.
    Groetjes uit Delluf xxx
    (Hihi...franse woorden opgezocht in woordenboek)

• 21 Mei 2014 - 11:57

Ton (Antonio) Van Mierlo:

een een dood paart moet je niet trekken heeft echt geen zin.