Geen luie Zondag!!! - Reisverslag uit Saou, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Geen luie Zondag!!! - Reisverslag uit Saou, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Geen luie Zondag!!!

Door: Frans / Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 Mei 2014 | Frankrijk, Saou

Geen luie Zondag !!!
Gister avond lekker op het terras nog wat gedronken en met de eigenaar in het Engels gepraat in de trant van ALO ALO lachen dus.
Om 7 uur vertrokken het zonnetje liet het de eerste uren afweten, en met een frisse wind van de Alpen. Op onze koffie pauze in Romans-sur Isere werd Jan vergeleken met Sidine Sidane een bekende voetballer in Frankrijk alleen de bankrekening kwam niet over een.
Hier hebben ze ook een klokken luider niet zo als in de Notre Dame maar een soort Jan Klaasen.
Ook hebben wij hier de schoen van Jan terug gevonden, in de maat van wie hem past trekt hem aan!
Zo als eerder geschreven er is hier niets vlak maar de km vliegen onder de wielen door.
Wij komen enkele schitterende mooie muurschilderingen tegen ( geen graffiti).
Na onze bekende stop bij een bushalte gaat het langzaam naar de slot klim via een fiets route la Drome a velo komen wij in Aouste-sur-Sye daar begint de pas de Lauzens 504 mtr hoog 6km lang met max 8% en een gemiddelde van 5.2% na de afdaling zijn wij op de camping in Saou met alle voorzieningen maar geen beheer alleen een briefje waar op staat fietsers van de groene route (die wij rijden) kunnen s’morgens het geld op het bureau leggen voor vertrek!!! Raar maar waar.
Met 101km op de teller sluit ik af met vriendelijke groetjes en tot morgen.

• 26 Mei 2014 - 18:16

Tiny:

Hallo lieverds heb jullie een dagje gemist maar met die schoen is Jan zo op plaats van bestemming grote stappen gauw thuis he het gaat nou een beetje opschieten voor jullie het valt me op dat jullie ertoch bij blijven lachen ik had al huilend in die schoen blijven zitten hier is het lrkker aan het regenen dus rij maar rustig door ik denk dat het in spanje wel beter is Nel nog ff volhouden en jongens zet em nog ff op groetjes ma en tien xxxxxxxxx

• 26 Mei 2014 - 21:15

Ton (Antonio) Van Mierlo:

Wie op grote voet leeft.........
    Jongens wat een schitterde foto's met name de rotspartijen. en de muurschilderingen
    Als ik het allemaal zo overzie is deze route vele male mooier als de vorige routes

gr. Ton