Voorwoord Jan & Nelleke - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Voorwoord Jan & Nelleke - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Voorwoord Jan & Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Frans

27 Februari 2014 | Nederland, Helmond

In het voorwoord kan je heel veel dingen zeggen, een ding wil ik er uitlichten het zogenaamde voorgevoel. Nelleke en ik reden op 29 mei 2013 ons vertrouwde ritje over de Franse tolweg richting L’Estartit / Spanje sinds 17 jaar onze Vakantie / verblijfplaats. Terwijl de kilometers onder onze auto door rollen praat je samen werkelijk over alles & niets. Na een kleine sanitaire stop en een niet weg te douwen Franse bak koffie gingen wij verder met de reis. Nelleke vroeg mijn wat is er, je bent zo stil ? Niets zei ik , ik heb alleen z’n voorgevoel dat als wij straks op de camping aankomen Frans mijn de fietsreis voor 2014 presenteert en vraagt of wij mee gaan ? Nou zei Nelleke het zal mijn niets verbazen en stiekem hoop ik dat je gelijk heb. Eenmaal aangekomen en na de nodige “Lekkere “ Hollandse bakken koffie handjes schudden en zoentjes uitdelen werd mijn voorgevoel wederom werkelijkheid !!! Nelleke en ik keken elkaar aan gaven elkaar een knipoog en zeiden direct “ JA NATUURLIJK DOEN WIJ HET WEER “. De voorbereidingen lopen zoals ze moeten lopen. Rest ons alleen geduld tot 15 mei 2014 te moeten hebben.
Groetjes Jan & Nelleke.

  • 03 Maart 2014 - 16:45

    Mariska Van Vondelen:

    Hoi Jan & Nelleke, Super dat jullie dit avontuur weer aangaan. Heel veel succes en plezier toegewenst. Groetjes, Mariska

  • 03 Maart 2014 - 17:13

    José:

    Hoi Jan, Nelleke en Frans,
    Petje af hoor (heb wel geen petje op ;)), ik kijk weer uit naar de verslagen die jullie erop gaan zetten.
    Suc6, mooi weer en veel plezier xxx
    Gr.
    Jos

  • 04 Maart 2014 - 14:44

    Ronald:

    Dag Jan en Nelleke,

    Jan je weet het hé, als ik niet zoveel last had van die granaatscherf in m'n knie was ik wel mee gefietst.
    Heel veel success


    Groet

    Ronald


  • 08 Maart 2014 - 10:08

    Fred Flipse:

    Jan en Nel, jullie weten het SPORTEN zit in mijn bloed daarom zou ik heel graag meegaan op de fiets als ik zou kunnen.
    Maar helaas heb ik een afspraak bij de tandarts op de dag dat jullie vertrekken, het is niet mogelijk om deze afspraak te verzetten maar ben wederom zeeeeer trots dat jullie deze rit weer gaan maken.

    Groeten freddy Mercx, vanaf zijn hometrainer.

  • 10 Maart 2014 - 08:33

    Linda:

    Hé lekkere ouwe koekenbakker!!

    Hele prestatie hoor van Nelleke dat ze dit weer met jou aandurft.
    Bij jou weet je tenslotte maar nooit wat je onderweg allemaal voor figuren aantrekt (meestal goed voor de kermis of een stripverhaal).

    Ik had graag met je mee gegaan, maar je weet zelf met mijn luie oog en mijn sleepbeen hou ik je alleen maar op. Ik volg je wel door met mijn goede oog jullie verslagen te lezen vriend.

    Nu nog ff goed in training en dan met die grote slappe schoenen van je op de trappers naar Spanje!!

    Heel veel succes en geniet van de reis met elkaar

    Groeten,

    Je Rottûrdamse vriendin

  • 10 Maart 2014 - 09:50

    Antonio Solo ( Ton Van Mierlo:

    Jomgens kei leuk dat jullie weer gaan.
    Het wordt wederom afzien, genieten, moe worden, ervaren en elkaar nog beter leren kennen.
    Het landschap zo rusig onder je wiel zien veranderen, het camperen en je zelf trakteren op een heerlijke pot bij aan het einde van een etappa. daar doe je het voor.
    Ik verwacht weer leuke foto's ( ook van jou Nel)
    veel plezier met de voor bereiding

    groetjes Antonio Solo

  • 10 Maart 2014 - 19:17

    Marja:

    Super trots dat jullie de rit weer gaan maken. Zullen we er volgend jaar een familie-uitje van maken?
    HAHAHAHA

    Dikke knuffel.

  • 06 April 2014 - 13:21

    Rob, Natas En Kikker:

    Lieve Jan en Nel en niet te vergeten frans,

    Het komt nu wel steeds dichterbij en jullie zijn al de spulletjes aan verzamelen.
    Goed voorbereid kunnen jullie het aan en wij zeggen een grote diepe buiging voor dit geweldige drietal.

    Wij vinden jullie echt wereld kanjers
    RESPECT.

    liefs van ons

  • 11 April 2014 - 16:52

    PeTiDo:

    Hallo fietsers,
    Dat gaat weer een leuke tijd worden voor jullie trio.
    Wij kijken nu al uit naar al die reis verslagen en de mooie foto's.
    Hopelijk gaat het weer jullie dit jaar niet te veel dwarszitten en blijft pech jullie bespaard.
    We wensen jullie een goede en veilige reis en een behouden aankomst in L'Estartite.
    Gebruik niet al jullie energie want dan kunnen wij op de camping ook nog van jullie genieten.
    Nel, veel succes met de nieuwe auto en zorg goed voor de beide wereldreizigers
    Mary, je kan nu rustig je koffer inpakken want Frans ziet nu toch niet wat je er in stopt.

    Groetjes en we spreken elkaar nog wel voor die tijd.
    PeTiDo

  • 17 April 2014 - 15:14

    Petra En John :

    Veel plezier en succes voor jullie drieën!
    Helaas zijn wij er dit jaar niet om jullie welkom te heten
    Groetjes petra en john

  • 17 April 2014 - 18:17

    Kees En Carla:

    Ha die Jan en Nel,ja het begint nu lekker op te schieten.
    Kunnen jullie van start gaan met het avontuur ,wij volgen jullie op de voet hoor en staan zeker aan de poort als jullie hier ariveren dag toppertjes!!!!

  • 17 April 2014 - 19:22

    Harriette:

    Veel succes ome Frans!

  • 18 April 2014 - 15:15

    Sylvia Ruigrok:

    Jan en nel heel veel succes doe het jullie niet na!
    Hoop dat jullie genieten hiervan

  • 27 April 2014 - 11:55

    Huub Van Bergen:

    Nelleke, Jan en Frans,
    een hele goede en behouden reis en fietstocht naar het zonnige L'Estartit.
    zal jullie tocht volgen op internet en via Monique.
    geniet er van !!!

  • 27 April 2014 - 12:27

    Vera:

    Nou ik hou het in de gaten. Succes alvast. En mooi weer de hele weg.

  • 14 Mei 2014 - 01:33

    Rens Mudde:

    Hoi jan een hele hele hele goeie reis zet hemop gr rens

  • 14 Mei 2014 - 16:00

    Bertus Van Diest:

    Hallo Jan en nelleke en Frans.
    We zitten in Limburg met de camper maar onze gedachten waren vandaag bij jullie.
    We hopen dat alles gereed is voor de start, en wensen jullie fijne en veilige km toe.
    Het weer is niet zo mooi, maar een natte start is goed voor de afkoeling.
    We volgen jullie op de voet en hopen op een goed eind
    Nogmaals veel plezier met de tocht en tot horens

    Groeten van Bertus en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 24 Feb. 2014
Verslag gelezen: 791
Totaal aantal bezoekers 16166

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 30 Mei 2014

fietstocht naar L'Estartit Spanje

Landen bezocht: