afzien maar toch genoten !!! - Reisverslag uit Montleban, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu afzien maar toch genoten !!! - Reisverslag uit Montleban, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

afzien maar toch genoten !!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

17 Mei 2014 | België, Montleban

Afzien en toch genieten !!!!
Van morgen om 7 uur vertrokken via Eijsden zijn we Belgie in gedoken het Franstalige Wallonie
(voor ons geen probleem) bij de Abdy val-Dieu in Aubelzin wel even gestopt de Trappist gezien maar niet genomen.
Zoals bekend rijden we tot de camping door de Ardennen alleen maar klimmen en dalen met percentages 5-6-7- tot wel 11 % en als klap op de vuurpijl de Rosier bekend van Luik-Bastenaken-Luik,
Dat was ook wel te zien Zaterdag en een tourrit honderden renners en enkele semiprofs van de
BMC ploeg, wij vielen wel op met onze bepakking op de fiets na de afdaling op een terras lekker koffie gedronken al was dat meer voor de rust!!!!!!!!!!!
In Lierneux hadden we de tram willen nemen maar de bagage mocht niet mee dat was jammer.
Normaal wordt er een start schot gegeven bij vertrek maar voor on stond er in Cherain ±6km voor de camping een kanon dat het eindschot zou lossen maar helaas al vanaf 1945 buiten dienst.
Na 118 km zitten wij nu op de camping met on vaste onthaal van Nelleke met een hapje en een drankje. Groetje en tot morgen

• 17 Mei 2014 - 21:38

Marij:

hallo toppers de tweede dag weer goed verlopen en dat mooi weer dat is toch lekker geniet er maar van morgen succesmarij

• 17 Mei 2014 - 21:56

Corrie V/d Giessen:

Hoi lieverds ,

Toppie dat jullie de strijd met de kilometers weer aan durven.Vanuit Spijkcity volgen we jullie weer,heb bewondering voor jullie alle drie.en hoop dat jullie mooie dagen in het vooruit zicht hebben zowel het weer als de omgeving.

Groetjes en kussen van uit nu zonnig Spijkcity

• 17 Mei 2014 - 21:58

Carin De Leukste:

Gelukkig de 2e dag ook alles goed gegaan en weer een dag met een zonnetje.(beter da 2 jaar terug toch?) Nog ee fijne avond en voor morgen...gezond weer op.gr
    oetjes van Cari Mark en Chiara

• 18 Mei 2014 - 07:17

Marja:

Bonjour bikkels,
    ik hoop dat jullie lekker uitgerust zijn na het klimmen van gisteren.
    Nel kennende heeft ze een heerlijke maaltijd bereid zodat jullie er vandaag weer tegen aan kunnen.
    Geniet van dag 3 en lees vanaaf weer wat jullie hebben meegemaakt op jullie tour.
    Dikke knuf uit Delluf!!
    Mar

• 18 Mei 2014 - 15:27

Ria En Henk :

Hallo Frans en maat wij lezen. Het verslag met veel plezier. Nog veel fietslol gewenst
    Ria en Henk

• 18 Mei 2014 - 17:58

Ton (Antonio) Van Mierlo:

Klinkt weer allemaal erg bekend.
    Het mag dan stevig zijn deze beklimmingen, maar jullie zijn er nog niet.
    Ik denk dat jullie vandaag ( 18 mei ook weer aardig wat van de Ardennen hebben mogen bleven.
    Mogelijk dat ook de dwazeriken jullie opgemerkt hebben?
    succes en tot hoors
    Antonio Solo

• 18 Mei 2014 - 18:11

Jannie S-R:

Hallo Jan, Nelleke en Frans die ik ken uit verhalen. De kop is er af en jullie gaan nu via de Ardennen verder naar de volgende stop, waar jullie mogelijk al zijn, opgewacht door Nelleke. Die jullie wel weer zal verwennen met een heerlijk en gezellig etentje. De foto's laten zien dat de omgeving steeds leuker wordt. Zet hem op en geniet van de tocht!

Jannie S-R