De kaap van 1000 km !!! - Reisverslag uit Thodure, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu De kaap van 1000 km !!! - Reisverslag uit Thodure, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

De kaap van 1000 km !!!

Blijf op de hoogte en volg Frans

24 Mei 2014 | Frankrijk, Thodure

De kaap van de 1000 km !!!
Gister avond lekker ge eten specialiteit van Nelleke rijst met groenten en zoet zure chili saus sla en toetje na, niet slecht na een hele dag stampen!!!!. s’nachts nog een tijdje geregend maar van morgen scheen de zon. Om 7 uur vertrokken na 22km in Blyes een kerncentrale al de 2e in onze tour daar doen ze hier in Frankrijk niet moeilijk over schijnbaar. In Loyette waar wij koffie drinken en ook onze croissants nemen, begint ook het departement 38 Isere en komen op 55km in Vaule-Milieu de Alpen in zicht en ook wel te merken ondanks de zon een frisse wind en de klimmetjes ook steiler wel tot 14% maar dat geeft geen probleem meer na enkele training. Het gaat goed tot 90km in Faramans route barree dat wordt klunen dus vooe ons geen barree !!!. in Thodure gaan wij over in het departement 26 Drome waar ook onze kaapvan 1000km over gaan nu nog 8km en zijn op de camping in le Grand Serre met 112km op de teller voor van daag. De rest hoor je morgen groetje.

• 24 Mei 2014 - 18:14

Marij:

kanjers die keuken ziet er goed uit zo te lezen gaat alles goed nog maar een paar dagen ik hoop met veel zon gr marij tot morgen

• 24 Mei 2014 - 21:53

Corrie:

Bon Jour luitjes,
    Mooie prestatie die 1000ste kilometers,en al dat lekkere eten van Nel geeft jullie weer goede krachten voor de volgende dag.Ook ben ik trots op Nel dat ze kolere eind weer alleen rijd!Toppie meis.voor Nel heb je appy gestuurd,maar weet niet of je er naar kijkt.Hebben een leuk nieuwtje.
    Kussen voor jullie alle drie KLASSE

• 25 Mei 2014 - 07:20

Ton (Antonio) Van Mierlo:

Jongens proficiat met deze mijlpaal.
    echt weer een Franse actie op het laats aangeven dat je er niet meer door kunt.
    Wat een luxe die keuken op de trekhaak compleet met 5pits fornuis, magnetron en koelkast
    En dan ook nog een maaltijd waar je u tegen zegt.
    succes met de verdere kilomters

• 25 Mei 2014 - 07:44

Fred:

DUIZEND KILOMETER!!!!!!! Wat een prestatie van jullie drietjes heeeeeeel goed gedaan hoor!,
    Ik hoop dat je de komende dagen kan genieten van mooi weer en dat de ritten voorspoedig verlopen.

Zo te zien worden jullie goed verzorgd door nelleke dus dat komt ook wel goed, dus op de pedalen voor de laatste loodjes en de finish komt al in zicht en mogen julle alle 3 gaan genieten van een wel verdiende vakantie.

Ik ga nog even nadenken hoe het zou voelen om 1000 km gefietst te hebben, begin spontaan te huilen haha
    nou top team tot snel.

Groeten Fred

• 25 Mei 2014 - 09:53

Loes En Aad:

Topprestatie van de fietsers en de verzorgster voor deze 1000 km. die jullie gereden hebben.Nelleke ik ga 25 juni naar het A.Z.M. Maastricht.

groetjes Loes en Aad.

• 25 Mei 2014 - 14:17

Dennis En Chèr:

Toppers!!!! Voorbij de 1000 kilometergrens, super goed bezig! Nog 6 fiets dagen en jullie zijn weer lekker thuis. Zet hem op voor de laatste paar dagen! We zijn trots op jullie! Geniet van al het moois onderweg en we spreken jullie snel weer.

Groetjes Dennis en Chèr

• 25 Mei 2014 - 15:13

Marja:

Mozes kriebel, over die 1000 km doe ik een jaar met mn stalen ros.
    Voor Nelle ook chapeau....grote stukken in der uppie.....dus ook een toppertje.
    Leuk hoor die foto's....vooral die selfie van Frans en Jan....jullie genieten van alles en
    wij genieten van jullie. Zie jullie over precies 1 week....i love it. Dikke kusssssss

• 25 Mei 2014 - 17:32

Rob:

Pfff 1000 km dat vind ik al een eind met de auto
    Maar ja ik ben ook een week in training
    Geweest met kikker zo als je heb kunnen lezen
    Ik had er zelf niets van maar kikker had bedacht
    Dat die toch maar NIET de 10 km gaat lopen ( Pfff blij)
    Voor de rest zijn we onwijs trots op jullie 3
    Dus geniet nog lekker van het uitzicht
    En we spreken jullie snel

Groetjes

Kikker natasja en ik

• 25 Mei 2014 - 19:05

Giovanni:

Hoi kikker,

Duizend kilometer is wel ver zeg.
    Ik ben een keer 18 kilometer gaan fietsen.
    En toen was ik al moe.
    Dus laat staan 1000 kilometer!
    Met korfbal zijn we 2e geworden bijna kampioen.

Groetjes Giovanni

• 25 Mei 2014 - 21:03

Lucien En Marie-Josée:

Hallo Nelleke, Frans en Jan. Zo te lezen zijn jullie al een heel eind gevorderd, en dit onder goede omstandigheden. Een wegversperring niet te na gesproken. Maar dat zijn we hier in België meer dan gewend.En gewoonlijk is zo'n omleiding heel wat km verder dan het kleine overstapje dat jullie moesten maken.Wij zijn vandaag ook begonnen met het inladen van de caravan dus nog 4 nachtjes slapen en wij kunnen ook starten. Komen (vermoedelijk ) vrijdag 30 mei op de camping aan. We wensen jullie nog een voorspoedige reis en we zien jullie wel , misschien zondagmorgen we,l voor een eerste fietstocht. Als ge de fiets tegen dan nog niet moe gezien bent! Groetjes MJ en Lucien

• 26 Mei 2014 - 12:23

Kees En Carla:

Goed bezig alle 3..mooie foto`s en verhalen nog ff doortrappen voor jullie ut weten lig je in jullie caravan, maar haast je niet het regend hier nu pijpenstelen
    groet Kees en Carla